Warsztaty social media w biznesie

Kalendarz

Miejscowość: Leszno

Miejsce: siedziba RIPH w Lesznie, ul. 55 Pułku Piechoty 34

Data rozpoczęcia: 2024-03-25 9:00

Data zakończenia: 2024-03-25 17:00

Organizator: Regionalna Izba Przemysłowo - Handlowa w Lesznie

Warsztaty skierowane są dla osób, które chcą skutecznie wykorzystywać media społecznościowe w celach biznesowych: tworząc markę osobistą, pracując w działach marketingu, chcąc zrozumieć świat social mediów, by lepiej kontrolować działania pracowników lub wykonawców.

Podczas warsztatów dowiesz się m.in.

  • jak skutecznie poruszać się po social mediach,
  • jak tworzyć atrakcyjne treści i budować pozytywny wizerunek marki,
  • co publikować, by zwiększać liczbę obserwujących,
  • w jaki sposób budować aktywną i zaangażowaną społeczność wokół marki,
  • jak działają algorytmy i co robić, by były naszym sprzymierzeńcem,
  • jak powinny wyglądać angażujące grafiki i jakimi narzędziami je tworzyć,
  • jakie aplikacje ułatwią ci tworzenie treści na MS.

W trakcie warsztatów przeprowadzony będzie również zbiorowy AUDYT INSTAGRAMA, podczas którego m.in. 

  • przeskanujemy Twoje konto,
  • naprawimy Twoje BIO,
  • doradzimy jak zestawiać posty, by feed przyciągał uwagę,
  • podpowiemy skąd brać pomysły na treści.

Omówimy także:

  • nowości wprowadzone przez Instagram,
  • jak tworzyć harmonogram publikacji,
  • czym jest lejek sprzedażowy,
  • program Canva, który służy do szybkiego i prostego tworzenia profesjonalnych grafik do mediów społecznościowych.

Dzięki warsztatowi stworzysz skuteczną strategię w mediach społecznościowych i będziesz sprawnie zarządzać komunikacją oraz społecznością. Otworzysz się na nowe i będziesz miał głowę pełną pomysłów😊

Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu warsztatów, które jest potwierdzeniem zdobytych umiejętności, a także karty pracy niezbędne do utrwalenia oraz uporządkowania wiedzy zdobytej podczas warsztatów.

PLAN WARSZTATÓW:

09:00-09:30 Prezentacja celów warsztatów oraz zapoznanie się z uczestnikami

09:30-11:30 Wprowadzenie do social mediów – analiza case studies i identyfikacja celów biznesowych branż, które reprezentują uczestnicy i ich motywacji do wzięcia udziału w warsztatach

11:30-11:45 Przerwa kawowa

11:45-13:00 Warsztaty z Instagrama – tworzenie spersonalizowanego profilu, optymalizacja bio, wybór odpowiednich hasztagów i słów kluczowych, estetyczny feed

13:00-13:15 Sesja pytań i odpowiedzi dotyczących pierwszej części.

13:15-13:45 Przerwa obiadowa

13:45-14:15 Kontynuacja warsztatów z Instagrama – planowanie treści, strategie storytellingu i interakcja z followersami.

14:15-17:00 Budowanie i zarządzanie profesjonalnym profilem Instagram – analiza wyników, strategie promocji i planowanie publikacji.

PROWADZĄCE WARSZTATY: 

  • Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, specjalizacja handel i marketing. Obecnie pracuje jako inspektor ds. turystyki i promocji regionu w Urzędzie Miasta Leszna. Jej przygoda z Instagramem trwa już od 11 lat. Pomaga firmom oraz markom własnym usprawnić ich działania w sieci, a także prowadzi warsztaty z social mediów oraz fotografii mobilnej.  Poza tym jej pasją są góry, którym poświęca dużo czasu, organizując wyjazdy trekkingowe i fotograficzne.
  • Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Od 6 lat współpracuje z Gazetą Leszczyniak jako dziennikarka oraz specjalista od mediów społecznościowych. Obecnie pracuje również w Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Lesznie na stanowisku starszy specjalista ds. współpracy  i promocji. Jej pasją jest fotografia mobilna, zdjęcia jej autorstwa pojawiają się na oficjalnych profilach miasta Leszna w social mediach. W ramach projektu #turystkiwewlasnymiescie prowadzi warsztaty z fotografii mobilnej oraz social mediów. Uwielbia jeździć na rowerze o każdej porze roku.

To energetyczny niczym koktajl witaminowo-proteinowy duet z doświadczeniem praktycznym w pracy w social mediach. Wspólnie tworzą Instagramową markę @turystkiwewlasnymmiescie, w ramach której propagują ideę dostrzegania piękna i wyjątkowości w najbliższym otoczeniu.

Koszt warsztatów:

540,00 zł netto/ 664,20 zł brutto od osoby dla firm członkowskich płacących miesięcznie składkę w wysokości 30,00 i 60,00 zł
520,00 zł netto/ 639,00 zł brutto od osoby dla firm członkowskich płacących miesięcznie składkę w wysokości 120,00 i 180,00 zł
500,00 zł netto/ 615,00 zł brutto od osoby dla firm członkowskich płacących miesięcznie składkę w wysokości 240,00 zł
600,00 zł netto/ 738,00 zł brutto od osoby dla firm niezrzeszonych w Izbie

rachunek bankowy nr 25 1090 2125 0000 0005 5401 0218

Zapisy: https://riph.pl/warsztaty-social-media-w-biznesie/