Jak dotrzeć do nowych klientów? Docieranie i utrzymywanie relacji – szkolenie

Kalendarz

Miejscowość: Leszno

Miejsce: Leszczyńskie Centrum Biznesu (ul. Geodetów 1)

Data rozpoczęcia: 2024-10-09 10:00

Data zakończenia: 2024-10-09 14:00

Organizator: Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z .o. o.

Czy Twoja firma poszukuje skutecznych metod na dotarcie do nowych klientów? Czy chcesz zwiększyć swoje zasięgi, ale nie wiesz, jak efektywnie wykorzystać dostępne narzędzia marketingowe? Leszczyński Centrum Biznesu zaprasza na kompleksowe szkolenie, które dostarczy Ci wiedzę, abyś mógł skutecznie rozwijać swoją bazę klientów, zarówno online, jak i offline.

Cena:

240 zł + 23% VAT (w cenie serwis kawowy)

Dla kogo?

To szkolenie skierowane jest do właścicieli małych i średnich firm oraz pracowników działów marketingu i sprzedaży, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w pozyskiwaniu nowych klientów. Dowiesz się, jak połączyć działania online i offline, aby działać skutecznie.

ZAPISUJĘ SIĘ

Program szkolenia:

1.       Wprowadzenie do pozyskiwania klientów

o   Omówienie wyzwań związanych z dotarciem do nowych klientów w obecnych warunkach rynkowych.

o   Rola zrozumienia potrzeb klienta w procesie pozyskiwania nowych odbiorców. Ścieżka zakupowa.

2.       Narzędzia online w pozyskiwaniu klientów

o   Omówienie narzędzi i przedstawienie wskazówek, jak wykorzystywać je w pozyskiwaniu klientów.

3.       Narzędzia offline w pozyskiwaniu klientów

o   Omówienie narzędzi i przedstawienie wskazówek, jak wykorzystywać je w pozyskiwaniu klientów.

4.       Kiedy klient kupuje?

5.       W jaki sposób diagnozować potrzeby klientów?

6.       Budowanie relacji z klientami.

 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Praktyczna wiedza: Dowiesz się, jak wykorzystywać narzędzia marketingowe do zdobywania nowych klientów.
  • Realne case study: Przykłady sukcesów małych firm, które dzięki właściwym strategiom marketingowym zdobyły nowych klientów.
  • Dostosowanie strategii do Twojej firmy: Otrzymasz wskazówki, jak dostosować omawiane metody do specyfiki swojego biznesu.
  • Networking z innymi przedsiębiorcami: Możliwość wymiany doświadczeń z innymi właścicielami firm i specjalistami z działów marketingu i sprzedaży,
  • Imienny certyfikat.

 

Prowadzące:

Daria Ginter – kierowniczka Działu Promocji i Rozwoju Przedsiębiorczości; doradza firmom i regularnie prowadzi szkolenia z zakresu marketingu online, szczególnie social media marketingu.

Urszula Wawrzynek – coach, wieloletni szkoleniowiec z zakresu komunikacji interpersonalnej, relacji biznesowych oraz zarządzania zespołem. Na swoim koncie ma już ponad 550 przeprowadzonych szkoleń na temat między innymi obsługi klienta, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, budowania zespołu czy relacji biznesowych.

 

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz efektywnie rozwijać swoją firmę i budować trwałe relacje z klientami. Dołącz i poznaj sprawdzone metody pozyskiwania nowych klientów!

ZAPISUJĘ SIĘ

 

Masz pytania do szkolenia? 

Skontaktuj się z nami: Daria Ginter

tel. 65 32 22 103,

e-mail: promocja@lcb.leszno.pl