Doskonalenie współpracy i rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w zespole
KalendarzMiejscowość: Leszno
Miejsce: Leszczyńskie Centrum Biznesu przy ul. Geodetów 1, 64-100 Leszno
Data rozpoczęcia: 2023-05-25 9:00
Data zakończenia: 2023-05-25 15:00
Organizator: Leszczyńskie Centrum Biznesu Sp. z .o. o.
W Twoim zespole pojawiają się konflikty? Nie wiesz, jak zmotywować zespół do działania?
OSOBA PROWADZĄCA
Urszula Wawrzynek – wieloletni szkoleniowiec z zakresu coachingu, komunikacji interpersonalnej oraz zarządzania zespołem. Na swoim koncie ma już ponad 550 przeprowadzonych szkoleń na temat między innymi obsługi klienta, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, budowania zespołu, organizacji czasu pracy, etyki i etykiety zawodowej, stresu i wypalenia zawodowego, a także budowania wizerunku. Systematycznie współpracuje z Leszczyńskim Centrum Biznesu oraz z Wielkopolskim Ośrodkiem Kształcenia i Studiów Samorządowych w Poznaniu, tworząc programy i prowadząc szkolenia dla pracowników samorządowych każdego szczebla.
DLA KOGO
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających i liderów zespołu.
ZAKRES SZKOLENIA
Wzbogacenie wiedzy na temat roli i zadań współczesnego lidera zespołu, rozwijania umiejętności w zakresie delegowania i rozliczania zadań, komunikacji i współpracy w zespole, określania celów, przyczyn powstawania konfliktów i metod ich rozwiązywania. Udział w szkoleniu umożliwi lepsze rozpoznanie swoich zasobów oraz metod automotywacji i motywacji zespołu.
CENA
Atrakcyjna cena: 219 zł + VAT 23%
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Rola lidera w zespole i członków zespołu:
◦ jakiego lidera oczekuje zespół
◦ jakich członków zespołu oczekuje lider
◦ jakie cechy i umiejętności są szczególnie ważne w obecnych czasach
◦ samoświadomość – wpływ własnych zasobów i ograniczeń na współpracę z zespołem.
2. Cele jakie stawia sobie lider. Cele zespołu:
◦ jak budować cele
◦ co daje określanie celu
◦ co nas motywuje do działania
◦ co zyskujemy dzięki działaniu.
3. Motywowanie zespołu i automotywacja – budzenie w sobie energii do działania.
4. Delegowanie zadań:
◦ jakie korzyści płyną z delegowania zadań
◦ z jakiego powodu nie delegujesz zadań
◦ jakich zadań nie delegować
◦ w jaki sposób delegować zadania
◦ w jaki sposób rozliczać wykonanie zadań
◦ budowanie i przekazywanie informacji zwrotnych
◦ delegowanie zadań źródłem motywacji członków zespołu.
5. Co poprawia a co zaburza komunikację:
◦ ważne elementy komunikatu
◦ reguły tworzenia prawidłowego komunikatu
◦ co zaburza komunikację
◦ na czym polega otwarta komunikacja w zespole
◦ szacunek we wzajemnej komunikacji i budowanie zaufania w zespole.
6. Powody powstawania napięć i rodzaje konfliktów.
◦ relacji
◦ danych
◦ wartości
◦ strukturalny.
7. Wypracowywanie porozumienia w zespole.
8. Wpływ relacji wewnętrznych na komunikację zewnętrzną i osiąganie założonych celów.
9. Jaki sens ma dla Ciebie praca, którą wykonujesz? Czy chcesz coś zmienić w sposobie
realizacji swoich zadań? Jeśli tak, to co to jest i jakie korzyści przyniesie ta zmiana?
Liczba miejsc ograniczona, kolejność wpływających na konto LCB wpłat będzie decydowała o kolejności zakwalifikowania na szkolenie!
Potrzebujesz dodatkowych informacji?
Skontaktuj się z LCB: tel. 65 32 22 103, e-mail: marketing@lcb.leszno.pl